29/4/22

Día do LIBRO. Eu tamén leo e son do Club de lectura porque...

 Son dignas de ler , de reflexionar , de respectar e de ter moi en conta as reflexións que tódolos membros deste Club de lectura pensaron e escribiron neste mural que por ser tan grande tivemos que fotografar en partes.

...porque non hai mellor viaxe cun libro.

...me divirto, disfruto e aprendo.

...porque me evade dos problemas reais.

...ler axúdache a distraerte.

...se aprende moito.

...ler aprende a escribir.

...es muy bonito y puedes viajar mientras lees.

...compartir lembranzas, coñecemento e amizade.

...son do club de lectura porque hai excursión.

...me axuda a dormir mellor.

...me gusta ler, aprendo e son feliz.

...aprendo ortografía nueva, me divierto y paso el tiempo rápido.

...gústame  ler e disfruto nas reunións.

Son algunhas das opinións que igual nos se dan lido directamente do mural. Resumimos: disfrute, diversión, felicidade, aprendizaxe,  compartir, amizade...e excursión!

Teñen moita razón, non si? Para saber, VER ou LER!







No hay comentarios:

Publicar un comentario